Wednesday, June 9, 2010

menghitung hari...detik demi detik

Assalamualaikum...

mak aii!!...xlama dah lg aku akan brgelar siswa...hahaha...perasaan aku ada suka ada duka...semuanya brcampur baur...haha!!

( nok mutoh bena kecek luar sini...buwekkk!! )

Al-kisahnya....

biarpon kos yg aku nk xdapat tp xpe laa kos yg aku dpt ni( town planner ) dlm bidang die jgak...haha..nway aku semangat gilooww nk smbung belajar ni dan menjalani kehidupan siswa d UiTM Sri Iskandar nnti...hahaha...

tp aku risaukan keluarga aku nnti tnpa aku...guano eh nati family aku sari2 duk rumoh??...hahaha...bimbangkan my only bro...kesian kt nenek aku...kena jaga my bro...hari2 mesti demam nenek aku...d tambah pulak dgn my "anok rajo" sisters...hok pranga supo jin laut mengkarung tanah....kah3!!~

semakin kuat laa tekanan nenek aku...biarpon bgtu..nenek aku tetap RILEKS...tp aku amat mengerti d sebalik kedut2 tuanya...merana dlm diam...sptutnya dia dah tua kena laa rilex...beribadah je tp coz my siblings...and I also... dia terpksa bgtu...

dan aku berjanji akan berusaha melunaskan janji2 aku utk 'don't play2 aa'...haha...b4 dis aku memang ada kuat main2 dari belajar...I admit it...xleh tehe tgok saen2 pakat rama2 maen bola pade nuh....hahaha...aku belajar men'setting' minda aku belajar supaya aku dpt suvive dlm dunia kampus dan akhirnya menggenggam segulung sijil...dat's 4 my Abah and Umi, both nenek, family,future,whole people...and definitely 4 ISLAM and MALAYSIA!!

hope everythings gonna be just fine~

aminn...

Sekian.

No comments:

Post a Comment