Wednesday, June 23, 2010

Inbox and Credits

Assalamualaikum w.b.t.

hahaha...buat sekelian kali nye selama sebulan lebih kredit tpon aku maintain x degih...hahaha...hebat dok??..muahaha...banggo nyo raso...perghh!!~

haha...semenjak kwn2 aku ramai yg masuk blajar bg program asasi, aku sudah tidak lg menerima msj2 dari mereka...mgkin ini menjadi faktor utama kredit ku maintain...muahaha~

akan tetapi...aku rindu..teringat...terkenang...terbayang..tak dapat aku lupakan....tapi syg...semua tggal kenangan...smua msj2 yg ku trima dari kwn2 ku...

hahaha...

antara msj dari kwn2 ku yg mengisi ruang2 hidup ku :

CREWS!! next match is
LAMMA CREW vs ANEKDOT fc...
lawe kt Real 7 pkul 8 mlm
ejah mari awal tuh
MAKE ME PROUD CREWS!!
lets roll!!

*msj dari kapten...haha

Mey!!...jom
hayaki??

*msj yg d pagi hari buto

Weh!!...jd dok nok g
wt lesen nih??

*kesian...smpai loni xsiap2 lg lesen tuh...haha

Luq...ejah tepoh court
ftsal so??

*msj dari pd

Boring la weh...mu
duk wt gapo gak tuh??

*msj dari budok law

Slm luq...
mu apo kaba?

*msj dari budok mural

Wehhhhh!!!...
bangun semaye mayat!!...
muahaha

*msj dari saen pada setiap 3 pagi

Slm...mey duk wt
gapo tuh??

*auuwww

Mey ejah share siya...
desok nih...
pliss ah pliss

*desok nk msj gewe

Weh tulang...bgun smaye
subuh...nk g kt pkcik
man pagi lg nih

*msj dari orang giler stereng

Hahaha...korang meme terBAIK ah...haha..ape2 pon...ku berharap..inbox ku akn dipenuhi dgn msj2 ini lg...dan kredit ku abes cz rep msj korang...

rindu sek mu...

sekian~

wsalam~

No comments:

Post a Comment