Friday, October 7, 2011

awak dan saya~

awak dan saya.... hahahaha.... funny and happy moments along our memory lane.... hahaha... I still remember 6 tahun lalu... saat kita dipertemukan hahahaha.... masing2 nampak kebudak-budakan I still remember kawan awak dan kawan saya berbaik2... tapi kita tak... hahahaha.... I still remember saya tak tahu mana pangkalnya kita boleh jadi rapat siap berbalas mesej lagi hahahaha,,, I still remember pertama kali saya telefon awak awak puji saya awak kata suara saya 'matured' hahaha.... pertama kali saya dipuji oleh perempuan I still remember I were joking that I love you and you and I just laughed along that time hahaha... I still remember awak dapat straight A's dalam PMR awak saya pun begitu Alhamdulillah huhuhuhu... I still remember saya dapat pergi boarding school since that day kita jarang berhubung masih boleh hahaha... I still remember henset saya pernah hilang kat asrama dulu habis semua nombor hilang you know what? I remembers yours hahaha.. I still remember result awak cemerlang dalam SPM saya 9 'terbalik' tapi saya untuk awak hahaha... awak memang bijak! I still remember after school awak terbang ke oversea sambung pelajaran di sana saya di sini sahaja biasa-biasa sahaja hahaha.... I still remember saya tengok fb awak ramainya kenalan lelaki awak siap komen wall-to-wall lg... huhuhu I still remember awak contact saya itulah pertama kali setelah sekian lama kita tak contact selama itu hahaha I still remember kita buat perjanjian saya lukis gambar awak awak cipta satu puisi hahaha idea apa laa macam tu? hahaha.... I still remember saya tak tahu hati ini rasa sakit bila tengok fb awak komen yang mesra-mesra kenapa sakit ye? I still remember u said u r my besfren n owez be det. k? and I asked only bezfren? you just asking me back why? hahaha... nothing I still remember you made a relationship status saya tanya awak is that for real? you said yes hahaha dan saya hanya mengucapkan tahniah I still remember hari itu untuk kali pertama seriously... Saya sayang awak awak hanya jawab yang awak tahu... tetapi tiada jawapan sebenar dari awak I still remember saya cuba menyibukkan diri dari online fb kerana saya nak lupakan masalah antara kita I still remember kita kembali senyap masing2 dengan hal sendiri saya online, awak tak awak online, saya tak I still remember hari kita kembali rapat tapi keadaan tak rasa seperti dulu hahaha.... masing2 saperti dah lupa kejadian itu I still remember when we were chatting awak nak beli souvenir untuk saya saya bergurau suruh awak bawa balik piramid kat mesir tu hahaha... awak cakap ok jer... I still remember saya tanya awak your favourite colours awak jawab pelangi dan biru muda hahaha.... itulah pertama kali saya menanyakan soalan sebegitu kepada awak... I still remember awak kata awak hodoh tidak bagi saya you are as beautiful as you are huhuhu... I still remember cemburu saya membuat saya pilih untuk senyap tapi saya tahu awak tahu awak selalu tanya saya yang awak ada buat salah ke huhuuhu.... sampai awak menganggap saya benci awak pun ada hahaha I still remember 3 Syawal 1432 H awak datang jumpa saya dengan motor nak bagi hadiah katanya hahaha.... rupa2nya hadiah tu piramid yang awak janjikan dulu saya terharu sangat itulah pertama kali saya terima hadiah pemberian awak I still remember selepas pulang ke kampus saya terus keluar ke Ipoh niat hati nak belikan sesuatu untuk awak saya belikan awak shawl hahaha.... macam2 yang terjadi sampai amoi kat kedai tu kena demonstrate hahaha... cari yang pattern pelangi atau warna biru muda tapi tak jumpa harap ia padan dengan awak mungkin nampak cantik jika pakai bersama jubah yang macam DP raya awak kat fb tu huhuhu.... I still remember tak sabar2 rasanya tunggu cuti semester sebab nak bagi hadiah ni untuk awak hahaha nasib baik dapat fokus final exam hahaha Hari ini awak dah nak pergi sambung belajar dah saya sempat jumpa awak sekejap je nak bagi shawl biru tua ni selepas solat Jumaat tu pun dalam keadaan berbaju melayu dan kain pelikat hahaha... mesti awak terkejutkan? gara2 tak ingat masa departure awak ingatkan pukul 3 lepas solat jumaat terpaksa saya bergegas ke rumah awak hahaha... harap awak suka hadiah tu Sabtu, 8 Okt 2011, 3.15 AM flight awak akan berlepas perbualan terakhir kita berdua sebelum awak berlepas saya taknak awak nangis dan sedih saya sedih tengok awak sedih sudah menjadi lumrah bila belajar di perantauan huhuhu nampaknya saya terpaksa tunggu awak lagi untuk beberapa tahun akan datang huuhuhu... hati saya ini hanya untuk awak biarpun saya tahu hati awak untuk orang lain saya nak awak tahu saya sangat menyayangi awak betul2 menyayangi awak biarpun saya tak dapat menandingi lelaki lain untuk memenangi hati awak sekurang-kurangnya saya berusaha saya tahan diri ini dari mengulangi kesilapan lalu kerana saya tahu hubungan tanpa ikatan yang sah itu haram oleh itu, saya nak awak tahu saya akan tunggu awak sampai bila-bila sampai saya dapat jawapan dari awak~

No comments:

Post a Comment